heeerlijk dit!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van boudewijn van der Flier - WaarBenJij.nu heeerlijk dit!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van boudewijn van der Flier - WaarBenJij.nu

heeerlijk dit!!

Door: boudewijn

Blijf op de hoogte en volg boudewijn

16 November 2006 | Australië, Sydney

eeeej ya all!!!
T gaat echt onwijs goed hier!!
Heb met 3 andere afgesproken dat we misschien een appartament gan huren met z'n 4re!
echt heel gaaf!!
Waar we ongeveer tot na oud en nieuw blijven!!

'T waait hier nu onwijs hard!!
Maar ondanks dat is het wel onwijs lkkr weer hierzo!
'T gaat rond 30 graden heeel chill!!

Een deel van de groep heeft met de reisleider die we hebben gehad voor een paar dagen wat gedronken in het williams hotel!!( inmiddels de stam kroeg geworden voor ons!)
Het is een cafetje met een vrij grote bar!
waar je heel chill voor $2,50 ong 1,60 in eur een vaasje kan krijgen erg fijn!

Dinsdag hebben we met de hele groep gesurft!!
inc. nog een stuk of 10 andere mensen die hier ook in de buurt zaten!
'T was echt onwijs gaaf!!
Met heel veel vallen en opstaan heb ik wel 1 goeie golf kunnen pakken maar dat was het wel waard.
Het is nog moeilijker dan je denkt dat surfen!!

vandaag woensdag zijn we naar de blue mountins geweest!!
skippie's gezien en vliegende parkieten!!:P
'T waaide daar ook echt heel erg hard!
Na dat we bij de skippie's zijn geweest, zijn we echt de Blue Mountins in gegaan!!
waar ook 't regenwoud zit!
Was ook erg gaaf om te zien!!
DIT WAS GISTERAVOND

Ik vervolg mijn verhaal de volgende dag alleen dan een paar straten verder op!!
Ik zit nu in het TCP( Travelers Contact Point) waar iedereen bij een komt om een baan, informatie, vervoer of accomodatie te vinden!!

Het was mijn eerste dag in een hostel!
Heel appart om te doen en mee te maken!
Mensen komen alle tijden van de dag en nacht thuis.
Heel leuk om te zien allemaal.

vandaag eindelijk even een dagje vrij!
De plannen waren eigenlijk om even HEERLIJK op het strand te gaan liggen en lkkr te genieten van het mooie weer!
Dat ging alleen niet helemaal door toen we het weer zagen in de ochtend!
maar het was dus wel de perfecte dag
om lkkr in alle rust een aantal dingen te regelen.
eet gerij en van alles en nog wat.
hoe vinden jullie me foto's!
t zijn ze nog niet allemaal maar ik kan ze er niet allemaal op zetten.
kunnen er maar 100 op!
en k heb er al iets van 250 gemaakt.
Aardig wat al zeg ik het zelf.
ik heb er op het moment ongeveer 93 foto's op gezet dus jullie moeten maar ff vooruit met deze foto's!
als alles is gekopieerd thuis dan haal k alles er af en zet k alle nieuwe er op!!

ik ga nu lkkr stoppen het is hier bijna 3 uur dus tijd voor een heerlijk broodje!
wees gegroet en doe rustig aan!!
Caio!!!
love ya all

  • 16 November 2006 - 10:57

    Maris:

    Heey boudi!!
    Wat gaaf zeg!
    EGt super foto's!
    Blij te zien dat je het goed naar je zin heb:)
    En dat water:O zoooo blauw!
    En die zon!! Jeetje zeg :)
    Jammer van je foto's ... MIsschien kan je een hyves aan maken? op een mijn album ? DAar kan je best veel foto's kwijt!
    Als je wilt dat ik t voor je uitzoek? (ik kan vaker op internet als jou.. ) dan moet je het maar even zeggen!
    Je pas foto! lijkt me helemaal geweldig! maar... Je kan m alleen zo klein zien! ? Kan je die er ook op zette? Dat je op die rots zit?
    Liefs.. en veel plezier.. Maris :)

  • 16 November 2006 - 17:03

    Bambi:

    hey lief,
    wat onwijs lkkr dat je het naar je zin hebt.
    leuk die foto's ook! hier gaat ook alles ze gangetje.
    vanaf hier weinig nieuws te vertellen.
    ik ga nu ff naar je fototjes kijken en we smsen en bellen heel snel weer!!!
    mis je mop en heel veel plezier daro maar dat gaat wel lukken denk ik!
    love ya dikke kuss bam

  • 16 November 2006 - 17:54

    Big Bro:

    Yooo broertje!

    Ziet er allemaal echt heel erg gaaf uit dit man. Ik ben best beetje jaloers op je. Ik ga maar hard werken om even die kant op te komen :) Klinkt goed om ff een appt te huren met zn 4en. Heb je je curcus voor de horeca al gehad? Is dat allemaal goed gegaan? Ik heb weer veel te veel vragen. Ik bel van de week wel eventjes jou kant op.
    Groetjes en geniet!

    Bas

  • 16 November 2006 - 18:58

    Simone:

    Heey lieverd,
    Hoe is het met je?
    t ziet er allemaal erg leuk uit!,en je vermaakt je prima zo te zien:) ben ik blij om!
    Veel plezier nog en doe voorzichtig!
    Hele dikke kus
    Siem!(K)

  • 16 November 2006 - 19:46

    Caroline!:

    Hey :)
    nou t ziet er allemaal wel goed uit hoor (Y)
    mooie foto's
    nou veel plezier en kijk je wel uit ..
    xxx Kuss Caroline

  • 16 November 2006 - 20:41

    Marcella:

    Hi hi :D,

    Wow dat ziet er goed uit! Al die mooie foto's, egt beter :D!!!
    Mooi sow dat je het naar je zin hebt! ik wil ook :P hahaha!

    Nou maak er wat van!!!!

    kuzzxx Marcella

  • 16 November 2006 - 21:00

    Lau:

    HEee Lieve Bou!!
    Ik ben zo blij dat je het naar je zin hebt..!! Volgens mij zijn t echt supergezellige mensen daar!!:) Echt leuk dat je zoveel foto's erop heb gezet! Jammer dat t weer wat minder was, maar het is niks vergeleken met hier!! Koud, regen, harde wind:(!! DUs niet klagen, jij;)
    Hou je taai, BOU!!!
    Veel liefs, dikke kus LAU!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

24 Januari 2014

South Africa it is!!

24 Juli 2007

Het is bijna zo ver!

17 Juli 2007

Terug komst

17 Juli 2007

Het is zo ver!

17 Juni 2007

Van Adelaide naar Albany in 1 week! + de rest:)
boudewijn

Actief sinds 30 Okt. 2006
Verslag gelezen: 98
Totaal aantal bezoekers 16687

Voorgaande reizen:

10 Januari 2014 - 03 Juli 2014

South Africa

09 November 2006 - 11 November 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: