Het is zo ver! - Reisverslag uit Albany, Australië van boudewijn van der Flier - WaarBenJij.nu Het is zo ver! - Reisverslag uit Albany, Australië van boudewijn van der Flier - WaarBenJij.nu

Het is zo ver!

Door: Junior

Blijf op de hoogte en volg boudewijn

17 Juli 2007 | Australië, Albany

Ja Ja dames en heren.
het is zo ver. Het einde van mijn reis is in zicht:)
Ik Vind het een mooie tijd geweest:)
Ik heb een hele hoop geleerd, gezien, gedaan.
Ben op een hele hoop plekken geweest:)
Veel plezier gehad.
Mijn tijd is gekomen om terug te gaan naar huis.

Ik kijk er naar uit. Ik moet toch zeggen, familie blijft toch het belangrijkste in je leven. Niet alleen dat, vrienden niet te vergeten, is ook een belangrijk ingredient voor een goed, gelukkig leven.

Ik zie jullie allemaal als ik thuis ben.
Ciao Tot dan
Kus, Hugs
Bou

  • 17 Juli 2007 - 07:19

    Vriendin:

    wanneer kom je naar huis??

  • 17 Juli 2007 - 07:54

    Amigo & Dubio:

    Oeps, moeten wij nou jouw kamer weer uit?
    Je hebt zo'n lekker bedje en die brede vensterbank in de zon is ook niet te versmaden!

  • 19 Juli 2007 - 11:31

    Joost:

    :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Albany

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

24 Januari 2014

South Africa it is!!

24 Juli 2007

Het is bijna zo ver!

17 Juli 2007

Terug komst

17 Juli 2007

Het is zo ver!

17 Juni 2007

Van Adelaide naar Albany in 1 week! + de rest:)
boudewijn

Actief sinds 30 Okt. 2006
Verslag gelezen: 191
Totaal aantal bezoekers 16641

Voorgaande reizen:

10 Januari 2014 - 03 Juli 2014

South Africa

09 November 2006 - 11 November 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: