t ziet er goed uit!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van boudewijn van der Flier - WaarBenJij.nu t ziet er goed uit!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van boudewijn van der Flier - WaarBenJij.nu

t ziet er goed uit!!

Door: boudewijn

Blijf op de hoogte en volg boudewijn

11 November 2006 | Australië, Sydney

heheej allemaal!!
hoe is het in het lkkre barre nederland!!
hier is het echt onwijs relaxt!!
chille mensen!
chill weer wat op t moment rond de 25 A 30 garaden zit!!:D
we gaan vanavond ff BBQ heerlijk met de hele groep! pilsje der bij!
me 2e vlucht is overigens ook goed gegaan!!
ik heb van die 8 uur vliegen 5 uur kunnen slapen dus dat was wel heel relaxt!!
toch nog een beetje rust gekregen en ook makkelijk om een beetje in het ritme te kunnen komen!!
zo doende heb ik 2 maaltijden gemist jammer genoeg!!:P
maja daar in tegen wel weer een fijne trip gehad!!
wat toch ook wel erg lkkr is!!
ik hoor net dat ik weg moet nog ff paar dingen doen!!!
jullie horen van mij!!
groetjes!!
Bou

  • 11 November 2006 - 11:26

    Maris:

    Ohhh Lkkr weertje daarzo zeg:) Het heeft hier vanacht keihard geregent en er staat een wind :O Dikke truien en jassen hierzo !
    Een bbQ! Zo daar kunnen wij Nederlanders op dit moment alleen maar over dromen man:P Nog ff een half jaartje wachten hiero voordat we weer gaan bbQ-en!!!
    Veel plezier nog en welteruste alvast voor zometeen :) (K) kusje

  • 11 November 2006 - 17:45

    Mamma:

    hey bou, leuk dat je vanochtend gebeld hebt! hele verrassing hoor! als ik het zo lees heb je het wel naar je zin he. ik weet niet of jij dat ergens kan zien maar je hebt voor het komende jaar het nodige aan fotoruimte gekregen van mij, voor je sinterklaas zal ik maar zeggen :-)) laat maar even weten of je het hebt gevonden okee? ben uiteraard zeer benieuwd naar wat je zoal fotografeert daar.
    was de bbq lekker en gezellig? wacht je volgende bericht wel weer af, dikke kus mam

  • 11 November 2006 - 18:08

    Caroline:

    HeeY:D
    nou mooi dat alles goed is gegaan:D
    enne.. ja .. khoor de rest wel weer n keer:P
    xxxxx Caroline

  • 11 November 2006 - 21:46

    Alicia:

    boudiiibou ,,
    veel plezier daar he..
    wij gaan je allemaal heeelll erg missen,,ik in ieder geval wel maar maak der wat van lieferd,,,

    xxx

  • 12 November 2006 - 15:33

    Bambi:

    hey lief fijn dat je vluchten goed gegaan zijn! bedankt voor je lieve smsjes. heel veel plezier en ik spreek je heel snel weer dikke kuss lau,joost en bam

  • 13 November 2006 - 15:13

    Lau:

    HEeeeee Bou!! Wat goed om te horen dat je t naar je zin hebt:)
    GElukkig maar!! MAak er wat leuks van!
    Laat snel weer wat van je horen!!
    Dikke kus!(K)

  • 13 November 2006 - 17:48

    Anouck:

    BOuwii Lieverdd!! :D
    en heb je al kangeroes gezien ;) ik mis je wel hoor.. zat zaterdag nog in de route aan je te denken.. maar iedergeval fijn dat je het zoo naar je zin hebt.. nog veel plezier!! Dikke Kus

  • 13 November 2006 - 21:03

    Dubio:

    He wat gaaf allemaal. Hier gaat het goed hoor. Grote broer is er zaterdag bijgekomen..Dus nu met 3 dames en 1 ''heer'' Hij is wel cool en mooi. Super relaxed - alleen - door zijn verleden heeft hij soms maar 1 ding in zijn gedachten....nou ja, moet kunnen. dikke kus van allemaal

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

24 Januari 2014

South Africa it is!!

24 Juli 2007

Het is bijna zo ver!

17 Juli 2007

Terug komst

17 Juli 2007

Het is zo ver!

17 Juni 2007

Van Adelaide naar Albany in 1 week! + de rest:)
boudewijn

Actief sinds 30 Okt. 2006
Verslag gelezen: 93
Totaal aantal bezoekers 16683

Voorgaande reizen:

10 Januari 2014 - 03 Juli 2014

South Africa

09 November 2006 - 11 November 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: