Het is bijna zo ver! - Reisverslag uit Peking, China van boudewijn van der Flier - WaarBenJij.nu Het is bijna zo ver! - Reisverslag uit Peking, China van boudewijn van der Flier - WaarBenJij.nu

Het is bijna zo ver!

Door: Junior

Blijf op de hoogte en volg boudewijn

24 Juli 2007 | China, Peking

Ja ja hier dan waarscheinlijk het laatste bericht via deze website over mijn reis!
Ik zit op het moment op m'n vlucht te wachten. Het duurt nog zo'n 3,5 uur voordat ie eindelijk gaat!
Het is hier sterves warm in Hong Kong!
Zo'n 32 graden. goed te doen moet ik zeggen maar het is wel ff wennen na in een dorp te hebben gezeten waar het weer zo nederlands is als het maar kan.
Heel jammer soms maar het gaf me toch wel een beetje dat thuis gevoel:)
Altijd lekker als je zo'n 20 000 Km van huis zit:)
Hier nog een aantal backpackers gespot die ook hun weg naar huis voort zetten:)
Het was me een waar genoegen om jullie via deze briljante site op de hoogte hebben kunnen houden:) Ik zie jullie allemaal terug in het vertrouwde wassenaar:)
Groetjes uit Hong Kong
Ciao
Hugs

  • 24 Juli 2007 - 13:46

    Mam:

    geen idee of je dit nog leest voordat je opnieuw de lucht in gaat: een goede vlucht lieverd en ik zie je morgenochtend in alle vroegte!!!!!
    Her is het wisseliend bewolkt ala perth dus kennelijk!! Jas aan morgen als je die hebt1 Dikke kus mam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: China, Peking

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

24 Januari 2014

South Africa it is!!

24 Juli 2007

Het is bijna zo ver!

17 Juli 2007

Terug komst

17 Juli 2007

Het is zo ver!

17 Juni 2007

Van Adelaide naar Albany in 1 week! + de rest:)
boudewijn

Actief sinds 30 Okt. 2006
Verslag gelezen: 562
Totaal aantal bezoekers 16635

Voorgaande reizen:

10 Januari 2014 - 03 Juli 2014

South Africa

09 November 2006 - 11 November 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: