Foto's mensen! - Reisverslag uit Port Macquarie, Australië van boudewijn van der Flier - WaarBenJij.nu Foto's mensen! - Reisverslag uit Port Macquarie, Australië van boudewijn van der Flier - WaarBenJij.nu

Foto's mensen!

Door: boudewijn

Blijf op de hoogte en volg boudewijn

12 December 2006 | Australië, Port Macquarie

eeeej mensen!!
het gaat zoals gewoonlijk weer prima met me!
ik heb voor de kijkers thuis weer wat nieuws er op gezet!
weer 100 nieuwe foto's voor iedereen om te bezichtigen!
Ik wens jullie dus ook een hoop kijk plezier!
en tot de volgende keer maar weer!
groeten uit het o zo vervelende australie!!:P
:) :D

  • 12 December 2006 - 07:36

    Dubio:

    Hoi mooie man. Zo leuk al die berichtjes van jou.
    Zorg goed voor jezelf !!
    Gaan zo even foto's kijken.
    Veel liefs.

  • 12 December 2006 - 13:44

    Joost:

    he tofe fotos man
    hou je taai

    gr uit nederland

  • 12 December 2006 - 14:04

    BAMBI:

    hey liefje onwijs leuke foto's man!
    wel te zien dat je het naar je zin hebt en dat is mooi !!
    leuke foto die je had gemaakt van het zand ;)
    ik mis je en we bellen en smsen snel weer
    hele dikke kus voor me moppie

  • 12 December 2006 - 16:08

    Boudewijn:

    he darmpie ziet er goed uit allemaal.je vermaakt je wel.tot snel weer,gr grote bouw

  • 12 December 2006 - 17:17

    Steef:

    heeee bou alles lekker daar?? hier alleen maar kut weer maarjaaa:p lekker ben jij he:p dat jij niet even zegt als jij iets vreemds ziet in de tapperij? 28 oktober toen ik net weg was:O hehehe:p triest hooor:p paulo had t ook gezien en die had het ook al niet gezegd:p nou gelukkig ben dr al een tijdje achter t gaat weer goed... maar voortaan zegge he fliertje:p hahaha veel plezier daar he dikke kussss Steef

  • 12 December 2006 - 17:30

    Mam:

    hao boudie, wat ziet het er allemaal erg lekker uit zeg! Ook het bier gaat er lekker door zo te zien?? :-)) er is wat naar je onderweg, af te halen bij het postoffice van sydney als je er weer bent ( ik hoop dat het er dan is???? post restante vragen, dikke kus mam

  • 21 Januari 2007 - 12:25

    Michelle:

    Lekkerding..haha ik schok ff toen ik je foto's aan het bekijken was en kwam er ineens eentje van mij tegen hahaha..maar het is dr wel mooi hoor..lijkt me echt super..en je hebt het ook wel naar je zin zotezien hha..alleen die spin..woow die's scaryy...
    maar schat..hele dikke kusss..Michelle(L)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Port Macquarie

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

24 Januari 2014

South Africa it is!!

24 Juli 2007

Het is bijna zo ver!

17 Juli 2007

Terug komst

17 Juli 2007

Het is zo ver!

17 Juni 2007

Van Adelaide naar Albany in 1 week! + de rest:)
boudewijn

Actief sinds 30 Okt. 2006
Verslag gelezen: 169
Totaal aantal bezoekers 16659

Voorgaande reizen:

10 Januari 2014 - 03 Juli 2014

South Africa

09 November 2006 - 11 November 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: