Weer een mooi tripje tot nu toe! - Reisverslag uit Brisbane, Australië van boudewijn van der Flier - WaarBenJij.nu Weer een mooi tripje tot nu toe! - Reisverslag uit Brisbane, Australië van boudewijn van der Flier - WaarBenJij.nu

Weer een mooi tripje tot nu toe!

Door: boudewijn

Blijf op de hoogte en volg boudewijn

16 December 2006 | Australië, Brisbane

heej mensen daar!!
Hier weer even een kort berichtje!:)

Het gaat weer prima!!
Ik zit nu in Brisbane in een internet Cafetje!:)

Even iets TOTAAL anders!
Ik zat 2 dagen hier voor in Coffs Harbour!
op Diggers Beach!
een rustig strandje in Coffs
Waar ik mijn tent OP het strand had gezet!
wat heel erg gaaf was om te doen!
Op het strand slapen!
Nog nooit gedaan tot toen!
Het was even spannend omdat er sommige er zijn weg gestuurd, maar dat was bij ons niet het geval!:) Gelukkig:)
De ochtend er na stonden we op en gingen we even een duikje nemen en daarna in pakken en wegwezen!

Maar 't werd een iets langere duik dan verwacht!
Er zwommen namelijk iets van 20 dolfijnen!!:D
Dus we zijn inplaats van een duik nemen, een zwem4daagse gehouden om de dolfijnen van dichterbij te bekijken!
Wat ook gelukt was!:)
je denkt hmm dichtbij okee!
iets van 10 meter maar nee!
Ze kwamen tot ongeveen 3 meter van ons af langs zwemmen!
we hadden dus een close incounter met wilde dolfijnen!
Echt heel erg tof!!
Ik kan dus nu zeggen dat ik met wilde dolfijnen heb gezwommen!
( het was voor mij een soort cadeau uit de hemel omdat ik niet bij 2 verjaardagen kon zijn!)

na die dag zijn we door gereden naar Byron bay waar we een surfbord hebben gekocht wat iets makkelijker te berijden is dan de bords die we bij de auto hebben gekregen!
Die waren voor echte SURFDUDES wat wij dus niet bepaald zijn maar we doen wel alsof:P
daar hebben we ook grote hagedissen gezien en boom kikkers heel erg leuk!!

We gaan nu opweg richting Fraser Island waar we gaan kijken of we een 4X4 track kunnen doen!!
Aangezien we een 4X4 hebben gekocht is het dus wel aardig om het een keer echt goed te gebruiken en leuk om zo iets te doen!
Hier later meer over!

Het weer is een beetje DUBIO's haha :)
Sommige dagen weet je gewoon niet waar je moet zitten of zijn omdat het zo warm is!
En soms is het gewoon koud, dan weet je niet hoe snel je je trui wil hebben!
Maar over het algemeen zijn de temperaturen hier in OZ goed te doen!
Als je je op hete dagen maar goed insmeert met zonnebrand!

Er zijn een paar dingen die me heel erg opvallen hier in OZ!

De mensen zijn heel vriendelijk en behulpsaam!
als je iets vraagt of ze weten het, of ze weten het niet of ze verwijzen je door naar iemand die het misschien wel weet!
Bijna niemand is saggo tegen je ofzo iets!
Echt heel erg chill!
En kwa weer.
Als het hier regent, regent het ook goed ook!
Zodoende heb ik de afgelope nacht zo ongeveer op een waterbed geslapen!
De tent was toch niet zo vochtafwerend dan ik dacht!
'T was zelf anders!:(
'T leek er op alsof de tent water opnam!
Echt heel erg fijn slapen was het dus niet!!
Maar dat mocht de pret niet drukken die we ervoor hebben gehad!
met de dolfijnen en de gezelligheid die we heben gehad met mensen die we hebben leren kennen in hostels en op campsites.
Zoals jullie merken vermaak ik me PRIMA!

Ik ga er maar weer is een eind aan breien!
Het is mooi geweest!
We gaan weer verder met rijden!
Jullie weten welke richting op dus jullie hebben kans dat er van daar ook weer een klein berichtje op de site komt!

Voor nu tot ziens!
En jullie horen van me!
Wees gegroet
Mini flier:)

  • 16 December 2006 - 07:58

    Joost:

    ik lees weer dat je het helemaal naar je zin hebt gehad houde zo

    hou jezelf in leven
    gr joost

  • 16 December 2006 - 09:37

    Maris:):

    Heej boudi! :)
    Wat vet gek! met die dolfijnen.... en ik maar blijven dromen!! (A) Het is nml een van mijn wensen!!!
    En om dat nou in pieterburen te gaan doen.. hmmm neej dankje:P Maargoed ooit kom ik aan de beurt:)
    Btje jammer van je tent... Er bestaat ook van dat spul voor dat je er overheen moet spuiten he? dat t dat ''beter'' waterdicht is...
    Succes de komende tijd... en ik lees snel van je:)
    liefs

  • 16 December 2006 - 09:42

    Chiel!:

    Bou wat klinkt dat allemaal chill zeg!!
    Ik vermaak me hier ook wel, omdat ik donderdag m'n eerste rijles heb gehad:D:D Echt heeel leuk!! Dinsdag weer:) Ik mis je wel onwijs, zeker nu zo op m'n b'day en met kerst en oud en nieuw..
    Ik spreek je weer!!
    Groetjes,
    Chiellll

  • 16 December 2006 - 12:25

    Bambi:

    hey lieve moppie,
    zo te zien gaat alles helemaal super daar!!
    super gaaf man met die dolfijnen! ben blij voor je dat het gelukt is!
    mijn rug gaat al ietsjes beter kan weer "normaal" lopen en doet al minder pijn.
    onwijs bedankt voor je lieve mailtje :D
    heel erg veel plezier! en we bellen snel dikke (K)

  • 16 December 2006 - 18:42

    El:

    He bou!
    Klinkt super allemaal, je maakt er alweer een hoop leuke dingen mee:)

    Veel plezier weer komende dagen:)

    xx El

  • 16 December 2006 - 23:11

    Levine:

    heey bouuu!!!
    egt vet wat je weer beleeefd hebt zegg!!!
    egt toff met die dolfijnen zwemmen... dat wil ik ook nog steeds een keertje doen!!!!:D
    dikke kuzzz(K)

  • 17 December 2006 - 11:52

    Paulus:

    Hey man! Eindelijk eens uitgebreid op je website gekeken. Nou het is wel duidelijk: jij geniet momenteel met volle teugen. Zwemmen met dolfijnen, fantastisch lijkt me dat.

    Ik ga je vanaf nu op de voet volgen. Hou je haaks, have fun!

    groeten,
    Paulus

  • 17 December 2006 - 14:47

    Vic:

    ik wil ook!!!
    heey laat je het ff weten als je in sydney bent???
    kunnen we ff bellen

    greetzzzzz
    victor

  • 19 December 2006 - 22:08

    Joost:

    ik en vic hebben weer onweize planen gemaakt voor oudejaars dag en we vinden het onwijs jamer dat je er niet bij kan zijn ik heb dit jaar namelijk een ruige inleg van ongeveer 10 %meer en vic dit jaar 90% dus ik ben lekker ruig bezig dit jaar volgend jaar wil ik de 30 % halen
    met jou er weer bij dan

    gr joost

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Brisbane

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

24 Januari 2014

South Africa it is!!

24 Juli 2007

Het is bijna zo ver!

17 Juli 2007

Terug komst

17 Juli 2007

Het is zo ver!

17 Juni 2007

Van Adelaide naar Albany in 1 week! + de rest:)
boudewijn

Actief sinds 30 Okt. 2006
Verslag gelezen: 140
Totaal aantal bezoekers 16676

Voorgaande reizen:

10 Januari 2014 - 03 Juli 2014

South Africa

09 November 2006 - 11 November 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: