al plannen!? nu wel - Reisverslag uit Sydney, Australië van boudewijn van der Flier - WaarBenJij.nu al plannen!? nu wel - Reisverslag uit Sydney, Australië van boudewijn van der Flier - WaarBenJij.nu

al plannen!? nu wel

Door: boudewijn

Blijf op de hoogte en volg boudewijn

18 November 2006 | Australië, Sydney

Eeej mensen bedankt voor de fan mail!
Dat kan ik wel waarderen!
Ik ga maandag op surf kamp!:)
echt heel erg gaaf!
we gaan met eigenlijk de hele groep behalve de mensen die al zijn vertrokken naar andere delen van ausie!

vanavond nog even met z'n allen eten en dan gaat t beginnen allemaal!:)

jullie horen wel weer van me tegen de tijd dat ik klaar ben met surfen en alles!
dan komen er wel weer leuke verhaaltjes op de site!!:)
Groetjes van hier!

ciao ciao:);)

  • 18 November 2006 - 08:15

    Cartouche:

    Hi maatje
    Moeten er geen brokjes verdiend worden dan ?
    Knuffel

  • 18 November 2006 - 19:49

    Maris:

    Hihi surfen! vet man! kijk je uit voor haaien enzo :S :P xxx (K)

  • 19 November 2006 - 16:19

    Mamma:

    ha boudie, ben net terug van weeje vakantie in friesland dus van daar even nits gehoord za je uitgebreid mailen via hotmail okee. goed te lezen dat het je goed gaat en dat je al het een en ander aan leuks hebt gedaan en gezien! `Je foto's heb ik nog niet kunnen bekijken want mijn pc is ng out of order en moet nu ergens anders op de mail kijken, maar zodra het kan neem ik er de tijd voor hoor! je hoort gauw van me en veel plezier met je kanp hoor dikke kus mama

  • 20 November 2006 - 14:32

    El:

    He klinkt niet verkeerd super leuk dat je gaat surfen heel veel plezier met je kamp:)
    xx El

  • 21 November 2006 - 17:22

    Victor:

    heey goos klingt wel onwijs gaaf dat surfkamp lijkt me leuk. ik hoop dat alles goed gaat met je en dat je het echt naar je zin hebt.
    ik spreek je snel weer gr vic

  • 21 November 2006 - 18:41

    Bambi:

    hey mops, he onwijs gaaf joh !! heel erg veel plezier en ik hoor wel hoe je het gehad hebt !! onwijs leuke foto's heb je gemaakt !! lopen der nog leuke chickies rond hahahahaha spreek je snel moppie hele dikke zoen bam

  • 23 November 2006 - 13:17

    Kleine Steff:

    heyhey boudi!! k hoorde vanfreya at je aardig op reis was!!! egt gaaf hoor maar ik spreek je snel weer en je krijgt de gropejes van tracy
    kuskus steff

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

24 Januari 2014

South Africa it is!!

24 Juli 2007

Het is bijna zo ver!

17 Juli 2007

Terug komst

17 Juli 2007

Het is zo ver!

17 Juni 2007

Van Adelaide naar Albany in 1 week! + de rest:)
boudewijn

Actief sinds 30 Okt. 2006
Verslag gelezen: 79
Totaal aantal bezoekers 16663

Voorgaande reizen:

10 Januari 2014 - 03 Juli 2014

South Africa

09 November 2006 - 11 November 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: