daar zit k nu - Reisverslag uit Peking, China van boudewijn van der Flier - WaarBenJij.nu daar zit k nu - Reisverslag uit Peking, China van boudewijn van der Flier - WaarBenJij.nu

daar zit k nu

Door: boudewijn

Blijf op de hoogte en volg boudewijn

10 November 2006 | China, Peking

eeeej mensen alles ontspanne in dat koude nederland!!!
ik zit hier lkkr met 25 graden in hong kong!
aan een koud biertje!!
ff beetje ontspanne!!
me vlucht is goed gegaan!!
beetje kunnen slapen!
t is hier nu half 12 s'middags!
ik ga hier misschien ff een rond trip doen!!
en k vlieg rond 12 uur s'avonds weer weg!!
opweg naar AUSIEJ!!!!!
jullie horen van mij zodra k er ben en als k op internet kan!!
groetjes!!
we spreken elkaar!!!
LATI
Love you all!!

  • 10 November 2006 - 10:43

    Chiel:

    Gozer! Ik hoor het alweer, dat wordt een prima jaartje!!
    Ik ben klaar met al m'n toetsen, alleen nog ff natuurkunde practicum.. Spreek je weerr!!
    Laatiii

  • 10 November 2006 - 14:36

    Freya:

    Hey Bou!
    goed om te horen dat je goed ben aangekomen, je bent lkkr aant genieten daaro?! :P we missen je wel al hier hoor, tis vreselijk stil zonder jou! nog een fijne vlucht verder!!
    we love you too!!!!!
    kusssss xxxxx

  • 10 November 2006 - 17:17

    Marjolein:

    hey lief!
    dat is allemala goed nieuws!
    heel veel plezier ik ik zie wel wanneer je in aussie bent!
    hele dikke kuss bam

  • 10 November 2006 - 17:38

    Maris:

    Hey boudie... :)
    Das netjes, dat de eerste vlucht goed is gegaan! Ik hoop dat je komende vlucht ook relaxt gaat:)
    Spreekje snel :)
    Liefs...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: China, Peking

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

24 Januari 2014

South Africa it is!!

24 Juli 2007

Het is bijna zo ver!

17 Juli 2007

Terug komst

17 Juli 2007

Het is zo ver!

17 Juni 2007

Van Adelaide naar Albany in 1 week! + de rest:)
boudewijn

Actief sinds 30 Okt. 2006
Verslag gelezen: 77
Totaal aantal bezoekers 16661

Voorgaande reizen:

10 Januari 2014 - 03 Juli 2014

South Africa

09 November 2006 - 11 November 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: