een dag om nooit te vergeten! - Reisverslag uit Melbourne, Australië van boudewijn van der Flier - WaarBenJij.nu een dag om nooit te vergeten! - Reisverslag uit Melbourne, Australië van boudewijn van der Flier - WaarBenJij.nu

een dag om nooit te vergeten!

Door: boudewijn

Blijf op de hoogte en volg boudewijn

23 Januari 2007 | Australië, Melbourne

Het was weer eens een mooie dag!
Een dag met een goeie temperatuur!
35 graden met een mooi event!!
Een dag om nooit te vergeten!
Eigenlijk net zoals alle andere dagen die ik hier in dit prachtige land mee maak!
Maarja je kan niet alles hebben:)!
Ik wou even wat vermelden bij de laatst geplaatste foto's!
Ja ja ik ben bij het Australian Open geweest!
ik heb de volgende wedstrijden gezien!

Deze waran allemaal in de Vodafone Arena

Men's Doubles - 3rd Rnd.
Bob Bryan (USA)[1]/
Mike Bryan (USA)[1] 6 7

def Wesley Moodie (RSA)[13]/ 3 6
Todd Perry (AUS)[13]




Women's Singles - 4th Rnd.
Anna Chakvetadze (RUS)[12] 6 6
def Patty Schnyder (SUI)[8] 4 1




Men's Singles - 4th Rnd.
Tommy Haas (GER)[12] 4 6 6 6
def David Nalbandian (ARG)[8] 6 3 2 3

Toen heb ik nog iets van 3 stukjes van 3 verschillende wedstrijden gezien buiten die arena!
waaronder een match met een speler die als 3e stond geplaatst in de australian open rancking!
Dus dat was wel erg leuk!!
Het was gewoon vet! om bij zo'n groot event te zijn!
En tegen welke prijs! 29 dollar voor een hele dag alleenmaar goeie wedstrijden!

we zijn rond 7 uur weer richting het hostel gelopen!
wat gegeten en toen nog beetje gechilt en toen gaan slapen!!
een prima dag!
dit was even een toevoeging op de foto's die ik jullie gister heb laten bezichtigen!

wees gegroet uit australie en tot gauw!

  • 24 Januari 2007 - 22:50

    Cartouche:

    He Boudewijn - ik heb morgen een paar ballen over - (blijkbaar) - kunnen ze die daar nog gebruiken ? Groeten van iedereen hier !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 31 Januari 2007 - 17:55

    Joost:

    hoeveelste ben jij eigelijkgeworden

    we missen je gr joost

  • 07 Februari 2007 - 13:45

    Oma De Vries:

    Vandaag eindelijk weer eens gekeken.Geen later bericht gezien.Ben benieuwd of Melbourne je goed bevalt.Veel plezier!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Melbourne

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

24 Januari 2014

South Africa it is!!

24 Juli 2007

Het is bijna zo ver!

17 Juli 2007

Terug komst

17 Juli 2007

Het is zo ver!

17 Juni 2007

Van Adelaide naar Albany in 1 week! + de rest:)
boudewijn

Actief sinds 30 Okt. 2006
Verslag gelezen: 136
Totaal aantal bezoekers 16682

Voorgaande reizen:

10 Januari 2014 - 03 Juli 2014

South Africa

09 November 2006 - 11 November 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: