Surf dude? bijna :P - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van boudewijn van der Flier - WaarBenJij.nu Surf dude? bijna :P - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van boudewijn van der Flier - WaarBenJij.nu

Surf dude? bijna :P

Door: boudewijn

Blijf op de hoogte en volg boudewijn

25 November 2006 | Australië, Byron Bay

eej mensen daar:)
ik zit op het moment in een internetcafetje met 2 gasten van t surfkamp waar ik even iets over uit laat.:)

Dag 1)

1e dag begon al goed!
we moesten eigenlijk allemaal verzamelen bij het centraal station in sydney.
want van daar ging de bus weg.
alleen wij(6 dutchies) hadden geluk dat 1 meisje uit de groep had ligge flik flooien met 1 van de surf instrukteuren!
en die bleef toen ook toevallig in het zelfde hostel slapen.
en hij had de bus waar mee we gingen dus wij hoefde niet helemaal naar centraal te lopen of met de taxi!
we konden zo instappen, was wel heel erg chill.:D
we gingen reden om half 8 weg van sydney!
en we kwamen +/- 4 uur s'middags aan!
gelijk de belangrijkste dingen uitgelegd en daarna gelijk wetsutes aan en gaan met die banaan.;):)
5 van onze begin groep had geluk want wij hadden al eerder een keertje gesurft dus voor de dutchies was t ff een stuk makkelijker dan voor al de anderen.
na het surfen allemaal terug voor het eten!
er is elke avond heel erg goed gekookt door de vrouwelijke surf instrukteur.
ze heeft het heel goed gedaan want t was voor standaard 35 man.
na het eten flink aan de zuip met z'n allen:P
altijd heeel erg gezellig:D

Dag 2)

pff wat begon die moeizaam zeg!:P
lange trip 8er de rug.
maar ja dat mocht niet baten dat iedereen er onwijs veel zin in had om lkkr te gaan surfen en los te gaan in de zee!
dus vroeg op, ontbijten en gaan!
het is dan surfen tot ongeveer half 12.
lunchen tot half 1 en dan lkkr siesta:D tot half 4.
dus lkkr niks doen beetje foto's maken, beetje chillen, kaartspelletjes doen en van zulk soort dingen!
daarna is het weer op de plank en de golven pakken tot het een beetje donker begon te worden!
dat as rond half 7, 7 uur.
dan was het weer surfbord opruimen wetsute uit, afspoelen en ophangen.
daarna eten en de gezelligheid in.
lkkr met z'n allen rond het kampvuur!
erg gezliig.

Dag 3 en 4 zijn het zelfde gelopen als dag 2

dag 5 (laatste)

heeel vroeg op om half 7 om tas in te pakken
en te ontbijten.
om vervolgens toch nog een laatste golf te pakken voor het weg gaan, om een hele goeie week af te sluiten.

ik ga nu mijn verhaaltje ook af maken want ik heb niet zo veel tijd meer over om nog veel meer te vertellen dus komt een volgende keer weer.

Ciao ciao!!
cheers and No worries!

  • 25 November 2006 - 03:50

    Mam:

    hey bou goed weer een levenstekentje te ontvangen hoor! en goed te lezen dat je het wel naar je zin hebt gehad die week!hoge golven of viel dat wel mee? en ben je nu een volleerd surfertje? :-))
    ik hoor/lees binnenkort hoop ik wat meer, kus mam

  • 25 November 2006 - 14:58

    Maris:

    Hee bou :) Tof zeg! Lijkt me egt heel gaaf dat surfen!! Leuk dat jullie met een groepje zijn.. Hier is alles wel oke, tis wel beetje koud, maar warmer dan de jaren er voor.. En ja ja... WE zitten 4 jaar aan Balkenelende gekluisterd:o CDA heeft gewonnen :P !!
    Maargoed:) Jij maar 3 jaartjes dus dat is weern positief puntje:)
    Hoop dat je snel nieuwe foto's hebt :)
    Liefs,

  • 25 November 2006 - 16:14

    Victor:

    heey goos ik hoor het alweer je hebt weer een toffe week achter de rug.
    ik was er graag bij geweest!
    maar ja heey ik bel vandaag of morgen wel weer is een keer.
    gr van mij.

  • 25 November 2006 - 16:45

    Freya:

    Hey Bou!
    Wat klinkt dat gaaf zeg! Surfen is ook maar iets wat je moet gedaan hebben, denk ik...goed om te horen dat alles goed gaat, je klinkt echt fucking blij daar! Kannie wachten om nog meer van je te horen, komt wel goed denk ik. Ik hoor het wel als je met Vic gebeld heb, iig groetjes en kussies!

  • 30 November 2006 - 19:17

    Lia Windmeijer:

    Leuk dat je je zo heerlijk vermaakt!
    Worries maak ik me niet om je: je verhalen klinken opperbest!
    Zowiezo is het een leuk ding: zo'n website waarop jij ons heel veel vertelt.
    Heb je toevallig ook contact met Job van Agtmael? Da's een 21-jarige knul die ook uit Wassenaar komt en mij vandaag vanuit Australië (sydney) belde voor e.e.a.?
    Nou, veel plezier nog en groetjes van Kees en Lia en natuuuuurlijk van Lein.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Byron Bay

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

24 Januari 2014

South Africa it is!!

24 Juli 2007

Het is bijna zo ver!

17 Juli 2007

Terug komst

17 Juli 2007

Het is zo ver!

17 Juni 2007

Van Adelaide naar Albany in 1 week! + de rest:)
boudewijn

Actief sinds 30 Okt. 2006
Verslag gelezen: 104
Totaal aantal bezoekers 16664

Voorgaande reizen:

10 Januari 2014 - 03 Juli 2014

South Africa

09 November 2006 - 11 November 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: