Nog even een toevoeging. - Reisverslag uit Albany, Australië van boudewijn van der Flier - WaarBenJij.nu Nog even een toevoeging. - Reisverslag uit Albany, Australië van boudewijn van der Flier - WaarBenJij.nu

Nog even een toevoeging.

Door: Junior

Blijf op de hoogte en volg boudewijn

20 Maart 2007 | Australië, Albany

Als je op de plaatjes klikt zal je ze niet te zien krijgen.
Je moet dan zelf als je zou willen even het laatste stukje wat niet is onderstreept er achter moeten zetten.
Dan is het verhaaltjes compleet haha !
Ciao!

• 21 Maart 2007 - 16:55

Megs:

heey bou.. gaaf man allemaal.. ontzettend bedankt voor je smsje.. jammer dt je nie even kon bellen.. misschien als ik EGT jarig ben .. zou een leuk cadeautje zijn!! tot snel kusjee mgs

• 21 Maart 2007 - 17:11

Megs:

hoe kan ik touwens je foto's zien??
    kusssje

• 28 Maart 2007 - 20:13

Freya:

Hey Bou!
    Ik had echt een tijdje niks meer gelezen hier, dus ik heb ff een half uurtje gezeten en ik ben weer helemaal ge-update! Wat gaaf is dat toch allemaal, dat jij daar ziet en doet enzo. Het lijkt me echt heerlijk warm ook! Hier beginnen de warmere dagen ook te komen, maar wij doen het met een magere 15 graden, hahaha. Laat snel nog ff wat van je horen joh, Vic zal t zeker leuk vinden als je nog een keertje belt ofzo!
    We missen je! Love you Bou!
    Dikke kus!