hebben jullie het al gehoord?? - Reisverslag uit Sydney, Australië van boudewijn van der Flier - WaarBenJij.nu hebben jullie het al gehoord?? - Reisverslag uit Sydney, Australië van boudewijn van der Flier - WaarBenJij.nu

hebben jullie het al gehoord??

Door: boudewijn

Blijf op de hoogte en volg boudewijn

03 December 2006 | Australië, Sydney

Eej hallo allemaal!
Ik heb weer een internet cafetje kunnen opsnorren!:)
Dit zal tevens ook 1 van de laatste keer zijn in de komende weken!
Maar dat ter zijde.

Hoe is het daar in het barre nederland?
Ik kan jullie verklappen dat het ongeveer het zelfde is als dat het hier is!
Het regend is koud en bewolkt.
Maar dat neemt niet weg dat ik het wel naar me zin kan hebben!

Ik heb namelijk een auto:D:D gekocht met 2 andere gaste waar mee ik nu nogsteeds aan t reizen ben!
voor de gene die het een beetje willen zien wat voor auto het is moeten of even wachten op foto's en anders even een blik werpen op Google.
het is een Holden Jackaroo.
een heerlijke 4X4 inc. 2 surfborden!
Dus een mooie tijd tegemoed denk ik zo.

Ik zal jullie een beetje mijn plan verklappen voor de komende weken!

Weg uit Sydney!
Dat is het voornaamste plan!
Het is namelijk echt heel erg saai aan het worden in deze stad!

We (Peter, Pieter en ik) gaan maandag rijden!
We gaan richting het noorden!
dat gaan we ongeveer 8 dagen doen!
onderweg gaan we natuurlijk zo veel mogelijk zien en doen!
beetje werken, beetje surfen.
Aangezien we bij de auto 2 surfborden hebben gekregen.:)
Wel heel erg chill moet ik zeggen.
Nooit meer een bord hoeven huren en weet ik veel wat!
alleen nog een zwempakkie en dan is t klaar.
Ik denk dat we niet verder dan Byron bay gaan komen.
Dat we daarna weer rustig terug gaan rijden naar Sydney om daar oud en nieuw te vieren!
Wat me echt onwijs gaaf lijkt!
Dus we gaan 't mee maken!:);)

na deze hele trip en het oud en nieuw bijbewoont te hebben gaan pieter en ik met z'n 2e verder!
Peter is van plan om rond de 7e naar NZ te gaan met een vrienin van hem!
Dus dan gaan wij met z'n 2e verder.
Alleen dan niet weer naar 't noorden maar naar t zuiden!
Of misschien meer naar het midden toe naar Alice springs.
We zullen zien wat de tijd ons gaat brengen!

Dit was het even voor nu!
Er komt meer rond de tijd van oud en nieuw!
dan heb ik denk ik wel weer een beetje kans om een int. cafetje te vinden!

WORDT VERVOLGD

Wees u allen gegroet van uit het barre australische Sydney

Hugs and Kisses 2 ya all!

  • 03 December 2006 - 08:46

    Cartouche:

    Woh klinkt allemaal heel erg stoer. Heel veel plezier en veilig rijden!
    Dikke kus en knuffels

  • 03 December 2006 - 10:57

    Mamma:

    Jeeh Bou dat is wel weer even wat anders zeg!! Jammer dat Sidney nu evenniet is wat je hoopte maar wel weer een leuke ervaring om met twee anderen zoiets te doen! En lekker luxe dat jij twee chauffeurs hebt zeg! :-)) Moet jij natuurlijk wel voor de koek en sopie zorgen want die gasten rijden niet op de lucht alleen! :-))
    Is benzine daar een beetje betaalbaar of zoals hier?
    Lieve schat veel plezier, blijf bij elkaar en zorg voor elkaar, love mam xxx

  • 03 December 2006 - 10:58

    Mam:

    ps het is natuurlijk Sydney :-))

  • 03 December 2006 - 13:02

    Lein En Lau:

    Heee Lieve Bou!
    Wat Supergaaf dat je een auto heb gekocht!! Je verhaal klinkt verder ook erg goed. We missen je een beetje! We horen snel weer wat van je! Heel veel liefs,hvj! kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

24 Januari 2014

South Africa it is!!

24 Juli 2007

Het is bijna zo ver!

17 Juli 2007

Terug komst

17 Juli 2007

Het is zo ver!

17 Juni 2007

Van Adelaide naar Albany in 1 week! + de rest:)
boudewijn

Actief sinds 30 Okt. 2006
Verslag gelezen: 121
Totaal aantal bezoekers 16638

Voorgaande reizen:

10 Januari 2014 - 03 Juli 2014

South Africa

09 November 2006 - 11 November 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: